Carreira CorreSan



Carreira CorreSan

Carreira CorreSan

18/01/2018

O pasado 2 de decembro parte do alumnado acudiu, acompañado pola profesora de educación física, á carreira CorreSan. Esta actividade está vencellada á educación en hábitos de vida saudables, aspecto traballado no colexio, principalmente dende a materia de educación física.

A continuación podemos ler algunhas impresións das persoas que asistiron:

El día de la carrera fue muy emocionante. Cuando salí de casa me disponía a ir a la carrera y pasarlo bien con mis compañeros.

Cuando nos reunimos en el McDonald's, estuvimos charlando y después fuimos a coger los dorsales y los imperdibles, donde un señor no nos quería aguantar y nos dio un montón de imperdibles.

Antes de la carrera estuvimos calentando y echando unas risas.

Al principio de la carrera me disponía a ir al lado de Adrián Fuentes pero no podía aguantar su ritmo y fui solo durante toda la carrera.

Al acabar estaba muy cansado y cogí una manzana y una botella de agua, después de un rato decidimos ir a merendar todos juntos y estuvimos hablando de risas.

Después nos fuimos cansados y muy satisfechos por nuestra participación.

SERGIO CASAL (alumno de 4ºESO)

 

El sábado por la tarde algunos alumnos/as del colegio fuimos a una carrera. Cuando acabamos fuimos a tomar algo todos juntos.

Fue una experiencia divertida.

PABLO ALONSO (alumno de 3ºESO)

 

O día que fomos á carreira foi unha tarde onde o pasamos moi ben.

Primeiro quedamos todos no McDonald´s para logo ir a coller os dorsais para  a carreira. Despois de collelos comezamos a quentar dun lado a outro da pista que había alí ó lado. Cando acabamos de quentar xa comezamos a correr.

Na carreira quedamos dos últimos pero non pasa nada, porque nos divertimos moito, e logo fomos merendar para completar unha tarde perfecta.

 

IÑAKI ALONSO (alumno de 3ºESO)

Esperemos que esta experiencia fóra soamente a primeira de moitas carreiras na vida saudable dos nosas alumnas e nosos alumnos.


« Volver

Colegio San Francisco Javier


  • C/Virgen de la Cerca, 18-19 y 31
  • Santiago de Compostela